Produkter

Datamaskiner og nettbrett

I dag har over 250 000 barn og unge tilgang på digitale enheter fra oss, og med over ti års erfaring fra salg og veiledning relatert til digitale enheter, har vi en god forståelse for samspillet mellom digital teknologi og læring.

En erfaren og kompetent partner

Vi har levert digitale enheter til skole i over 10 år. Dette gjør oss ikke bare til en av de største leverandørene i Norden, men også til en av de mest erfarne. I dagens digitale samfunn ser vi et behov for å bistå skoler og kommuner som vil utvikle og forbedre sin digitaliseringsprosess.

De digitale enhetene vi tilbyr, er tilpasset skolenes behov og målsetninger. Vi tilbyr høy kvalitet, og gjør vårt ytterste for å introdusere nye løsninger som vi mener at vil forbedre samspillet mellom teknologi og læring. For å sikre at vi til enhver tid leverer den kvaliteten våre kunder fortjener, samarbeider vi med de største produsentene på markedet. Dette innebærer at vi kan skreddersy deres digitale reise basert på behov og målsetninger, og ikke omvendt!

Vil du vite mer om oss? Ta kontakt, eller kom innom et av våre kontorer og ta en kopp kaffe.

"Lin har hatt en viktig rolle nå i oppstarten, og de har imponert oss veldig. De setter oss i modus og utfordrer oss. Det er forfriskende å ha med en partner som Lin Education på laget".

- Pål André Ramberg, Rektor ved Glemmen

En ordreavdeling med kunden i fokus

Det er viktig for oss at alle datamaskiner og nettbrett fungerer i deres unike miljø. Derfor får dere som kunde en personlig kontakt på vår ordre-avdeling. I fellesskap tilrettelegger vi for et godt samarbeid basert på deres behov, målsetninger og avtaler.

I vårt sortiment har vi alt fra garanti og forsikring, til tilbehør som ladeskap, deksler og annet som er nødvendig for å skape en fungerende digital organisasjon. Sammen med våre samarbeidspartnere arbeider vi også med å utvikle dagsaktuelle løsninger, slik at vi er sikret at de fungerer i skolehverdagen.

Vi sørger for at alt bare fungerer!

For oss er det viktig at skolene ikke skal ha mye unødvendig arbeid for å følge opp enhetene sine. Derfor har vi et effektivt system for skadehåndtering, service, garanti og forsikringssaker. Alt for å forenkle håndteringen ute på skolene. For å gjøre det enda enklere, har vi også våre egne verksted, som innebærer at vi selv kan håndterer hele prosessen.

Vi arbeider proaktivt for å hjelpe til med å ivareta enhetene deres, og sammen skaper vi rutiner for å minimere det administrative arbeidet på skolene. Vi har laget vårt administrasjonssystem selv, noe som gjør at det er tilpasset skolenes unike behov, og at det er enkelt å innføre i egen organisasjon.

I vårt system Lina er det enkelt å registre en sak.

Alle våre kunder får tillgang til vårt enhetshåndteringssystem Lina. Her får dere en oversikt over rammeavtaler, de enheter dere har kjøpt inn og pågående servicesaker. På denne måten kan dere få en god og helhetlig oversikt over organisasjonens enhetspark.

Det er også enkelt å ta ut rapporter på hvor mange saker som er innrapportert, og status på disse. Vår service-avdeling er tilgjengelig for spørsmål og support så lenge skolen er åpen.
Lina er designet og utviklet for skole, som igjen gir dere mange fordeler som kunde.

Fordelene med eget verksted

I de tilfellene der en datamaskin eller et nettbrett blir ødelagt, har vi flere verksteder som kan bistå med feilsøking og reperasjon. Vi organiserer innleveringen, reparerer og leverer tilbake straks enheten er i orden. Alle våre serviceteknikere er sertifisert for å arbeide på deres enheter, uansett hvilken produsent de er fra. Å ha våre egne verksted gjør oss til et smidig alternativ for dere som kunder. Vi tar ansvar for enhetshåndteringen, serviceprosesser og reperasjoner uten noen mellomledd. Enklere blir det ikke!

Vil du vite mer?